foto's trekking Dolpo - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu foto's trekking Dolpo - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu

foto's trekking Dolpo

Door: Marcelin

Blijf op de hoogte en volg Marcelin

06 November 2010 | Nepal, Kathmandu

Een greep uit de fotoverzameling van de trekking in Dolpo.

• 06 November 2010 - 19:49

Bernadette&Joke:

wat een fantastische foto's! Fijn dat het goed is geweest.
    dikke kus, Be & Jo

• 07 November 2010 - 07:26

Karin:

wat een waanzinnige beelden, Marcelin!

• 07 November 2010 - 09:14

Gees & Rie:

Wat een prachtige foto's, echt geweldig mooi!! We zijn benieuwd naar de verhalen erbij, aarvoor moeten we bij Hans zijn. Marsje, jij bent nog even daar. Zal wennen zijn weer zonder Hans maar o o, wat zouden we graag willen ruilen. Sterkte met wennen aan de nwe situatie en geniet er vooral heel erg van!! kus van ons XX

• 07 November 2010 - 10:04

Ineke:

Wat een prachtige foto´s!! Ondertussen heb ik telefonisch van Hans al een deel van de reis gehoord, en dan is het hartstikke leuk om de foto´s erbij te zien.

Liefs, Ineke

• 08 November 2010 - 18:22

Barbara Zielman:

Wauw wat een foto's! Prachtig!Straks de verhalen bij een koppie thee bij de buuf? Veel succes en plezier.

• 09 November 2010 - 18:12

Annemiek:

Hoi Marceline, wij dachten dat je allang weer in NL was, heb je verslagen zitten lezen, je maakt het weer prima in nepal en jullie reis naar Dolpo, wat 'n mooi gebied, uitgestrekt en stil en hard om daar te leven. In MG ben je ook weer aan de gang gegaan, ben je daar nu ook nog aan het werk? Ik zag enkele foto's. hoe gaat het met de kinderen? We zullen je reisverslagen in de gaten fgaan houden.
    Als hans er nog is, groet hem. Hartelijke groet van Ons D&A

• 11 November 2010 - 15:43

Mayo:

mooie beelde,
    maar euh...
    tafel en stoelen mee op n trekkin'?! wow! :)

• 12 November 2010 - 10:06

Marcelin:

Ja, 't is een luxe tenttrekking. Tafel en stoelen, lekker eten, alles d'r op en d'r aan. Heerlijk

• 13 November 2010 - 16:16

Danielle:

zie ze nu pas, geweldig mooi , stoer man

• 13 November 2010 - 17:03

Marcelin Ter Horst:

Ja stoer he, vind ik zelf ook wel. Vooral dat vliegtuigje ;-)

• 16 November 2010 - 09:23

Sanne:

O wat super super vet zeg allemaal!!!
    Wat tof dat Namgel mee ging met jullie :D wat een leukerd is dat he!? :D
    Het is PRACHTIG mooi!! IK WIL TERUG!!! hahaha!!
    Geniet nog fijn lieverd!!
    Xxx

Marcelin

Ik ben Marcelin ter Horst. Sinds 2005 bezoek ik Nepal jaarlijks, vooral vanwege de prachtige bergen waar ik al heel wat trekkings heb gemaakt. Via vrienden ben ik ook betrokken bij meerdere projecten voor kinderen met en zonder beperking. Zo ben ik steeds meer betrokken geraakt bij Nepal en vooral bij de bewoners van Nepal.

Actief sinds 31 Jan. 2009