het gaat niet om de taart - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu het gaat niet om de taart - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu

het gaat niet om de taart

Door: Marcelin

Blijf op de hoogte en volg Marcelin

23 Augustus 2009 | Nepal, Kathmandu

Lieve allemaal,

Vandaag ben ik jarig. Het is gek om jarig te zijn zo ver van huis, zo ver van Hans. Vooral omdat, zoals intimi wel weten, Hans en ik vandaag 21 jaat samen zijn. dat is vanaf mijn 21ste verjaardag. Dat is mijn halve leven. En dat is heel gek.

Op mijn werk heb ik vanochtend op donuts getrakteerd. De jongens vinden dat superlekker, en ik ook. Ik was nog geen euro kwijt trouwens, voor 11 donuts... Ik kreeg een heel lief kadootje van de mannen.
Bij thuiskomst in the valley guesthouse was er versierd, en stond er een taart klaar. Van Hans, geregeld door Martine, gebakken door Nir, de bakker om de hoek. Martine, Lobsang, Pema en de mannen van de staaf hebben die samen met mij opegegeten. En ik kreeg kadootjes. Hele mooie lieve kadootjes. Daarna ben ik ook nog met Martine gaan lunchen bij het Hyatt hotel. Dat is hier vlakbij, heeft schjitterend uitzicht, gerookte zalm op de kaart (ik droomde vanaacht van vis, ik had er zo'n zin in) en bijna nl prijzen. Ik heb genoten.

En zoals ik al zei, het gaat niet om de taart. Maar het gaat erom dat een heleboel mensen aan me hebben gedacht, dat ik ook hier in Nepal mensen heb om mijn verjaardag mee te vieren. En dat maakt mj een gelukkig mens.

Veel liefs voor jullie alemaal, en binnenkort meer als ik weer thuis kan internetten en niet in een restaurant hoef te zitten achter mijn laptop...

  • 23 Augustus 2009 - 18:46

    Wieke:

    Hee Marcelin,
    Heel erg gefeliciteerd!
    liefs

  • 23 Augustus 2009 - 18:54

    Bernadette & Joke:

    lieve Marcelin,
    Jarig!!!!JA, gefeliciteerd!!!!!!! Wij lagen vandaag met prachtig weer op ons handdoekje in de zon, lekker zwemmen. Wat zou Marcelin doen op haar verjaardag, zeiden we...?
    Fijn zo'n mooie dag!Nee, het gaat niet om de taart!dikke kus, Be.&Jo.

  • 23 Augustus 2009 - 19:35

    Derk Jan+ina:

    Heel hartelijk gefeliciteerd.
    Wij hebben op het strand een rosé op je gedronken.

    liefs

  • 24 Augustus 2009 - 08:01

    Ineke:

    Lieve Marcelin,

    Ook van ons natuurlijk nog van harte gefeliciteerd, maar Jasmijn had onze felicitaties al via Hyves overgebracht. Wat fijn dat ze daar zo aan je gedacht hebben, en zelfs een taart van Hans! Wij zijn trots op jou, dat we zo'n dappere schoonzus in de familie hebben die dit toch allemaal maar mooi in haar eentje doet!! Heel veel liefs van Joop, Ineke en Jasmijn

  • 24 Augustus 2009 - 11:43

    Melanie:

    Ha Marceline,
    Alsnog dubbel gefeliciteerd!! Ik had niet de rust in mijn lijf je blogs te lezen, maar ik ze nu alsnog lezen zodat ik weer helemaal bij ben!

  • 24 Augustus 2009 - 12:26

    Barbara Z ;-):

    Hey Marceling Gefeliciteerd met je verjaardag. Zal een verjaardag zijn die je niet snel vergeet. Lief dat ze dat zo daar ook niet aan je verjaardag voorbij zijn gegaan.
    KUS

  • 24 Augustus 2009 - 19:42

    Geeske & Ria:

    hee Marcelin,

    gister op je verjaardag met Hans een taartje op jouw gezondheid gegeten en tuurlijk ontbrak het wijntje niet! was gezellig en ook hier wel een btje raar met jou zo'n eind weg!
    ook Hans had iets bijzonders te vieren; 21 jaar met jou, wat een tijd he? jullie stel samen dus van harte en dubbel en dwars gefeliciteerd en nog vele jaren samen!!! dikke zoen van ons X

  • 25 Augustus 2009 - 11:58

    Mayo:

    gefelici-taart! :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcelin

Ik ben Marcelin ter Horst. Sinds 2005 bezoek ik Nepal jaarlijks, vooral vanwege de prachtige bergen waar ik al heel wat trekkings heb gemaakt. Via vrienden ben ik ook betrokken bij meerdere projecten voor kinderen met en zonder beperking. Zo ben ik steeds meer betrokken geraakt bij Nepal en vooral bij de bewoners van Nepal.

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 68740

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 27 November 2015

Nepal 2015

14 November 2014 - 11 December 2014

Nepal 2014

25 September 2013 - 13 December 2013

najaar 2013

11 April 2013 - 03 Mei 2013

voorjaar 2013

11 September 2012 - 14 December 2012

hoera ik ga weer lekker naar Nepal

19 September 2011 - 17 December 2011

vakantie,vrienden en werk in Nepal

12 Augustus 2010 - 06 December 2010

terug naar Nepal

21 Juli 2009 - 13 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: