het gaat niet om de taart - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu het gaat niet om de taart - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu

het gaat niet om de taart

Door: Marcelin

Blijf op de hoogte en volg Marcelin

23 Augustus 2009 | Nepal, Kathmandu

Lieve allemaal,

Vandaag ben ik jarig. Het is gek om jarig te zijn zo ver van huis, zo ver van Hans. Vooral omdat, zoals intimi wel weten, Hans en ik vandaag 21 jaat samen zijn. dat is vanaf mijn 21ste verjaardag. Dat is mijn halve leven. En dat is heel gek.

Op mijn werk heb ik vanochtend op donuts getrakteerd. De jongens vinden dat superlekker, en ik ook. Ik was nog geen euro kwijt trouwens, voor 11 donuts... Ik kreeg een heel lief kadootje van de mannen.
Bij thuiskomst in the valley guesthouse was er versierd, en stond er een taart klaar. Van Hans, geregeld door Martine, gebakken door Nir, de bakker om de hoek. Martine, Lobsang, Pema en de mannen van de staaf hebben die samen met mij opegegeten. En ik kreeg kadootjes. Hele mooie lieve kadootjes. Daarna ben ik ook nog met Martine gaan lunchen bij het Hyatt hotel. Dat is hier vlakbij, heeft schjitterend uitzicht, gerookte zalm op de kaart (ik droomde vanaacht van vis, ik had er zo'n zin in) en bijna nl prijzen. Ik heb genoten.

En zoals ik al zei, het gaat niet om de taart. Maar het gaat erom dat een heleboel mensen aan me hebben gedacht, dat ik ook hier in Nepal mensen heb om mijn verjaardag mee te vieren. En dat maakt mj een gelukkig mens.

Veel liefs voor jullie alemaal, en binnenkort meer als ik weer thuis kan internetten en niet in een restaurant hoef te zitten achter mijn laptop...

• 23 Augustus 2009 - 18:46

Wieke:

Hee Marcelin,
    Heel erg gefeliciteerd!
    liefs

• 23 Augustus 2009 - 18:54

Bernadette & Joke:

lieve Marcelin,
    Jarig!!!!JA, gefeliciteerd!!!!!!! Wij lagen vandaag met prachtig weer op ons handdoekje in de zon, lekker zwemmen. Wat zou Marcelin doen op haar verjaardag, zeiden we...?
    Fijn zo'n mooie dag!Nee, het gaat niet om de taart!dikke kus, Be.&Jo.

• 23 Augustus 2009 - 19:35

Derk Jan+ina:

Heel hartelijk gefeliciteerd.
    Wij hebben op het strand een rosé op je gedronken.

liefs

• 24 Augustus 2009 - 08:01

Ineke:

Lieve Marcelin,

Ook van ons natuurlijk nog van harte gefeliciteerd, maar Jasmijn had onze felicitaties al via Hyves overgebracht. Wat fijn dat ze daar zo aan je gedacht hebben, en zelfs een taart van Hans! Wij zijn trots op jou, dat we zo'n dappere schoonzus in de familie hebben die dit toch allemaal maar mooi in haar eentje doet!! Heel veel liefs van Joop, Ineke en Jasmijn

• 24 Augustus 2009 - 11:43

Melanie:

Ha Marceline,
    Alsnog dubbel gefeliciteerd!! Ik had niet de rust in mijn lijf je blogs te lezen, maar ik ze nu alsnog lezen zodat ik weer helemaal bij ben!

• 24 Augustus 2009 - 12:26

Barbara Z ;-):

Hey Marceling Gefeliciteerd met je verjaardag. Zal een verjaardag zijn die je niet snel vergeet. Lief dat ze dat zo daar ook niet aan je verjaardag voorbij zijn gegaan.
    KUS

• 24 Augustus 2009 - 19:42

Geeske & Ria:

hee Marcelin,

gister op je verjaardag met Hans een taartje op jouw gezondheid gegeten en tuurlijk ontbrak het wijntje niet! was gezellig en ook hier wel een btje raar met jou zo'n eind weg!
    ook Hans had iets bijzonders te vieren; 21 jaar met jou, wat een tijd he? jullie stel samen dus van harte en dubbel en dwars gefeliciteerd en nog vele jaren samen!!! dikke zoen van ons X

• 25 Augustus 2009 - 11:58

Mayo: