effe snel de eerste uren - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu effe snel de eerste uren - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu

effe snel de eerste uren

Door: Marcelin

Blijf op de hoogte en volg Marcelin

22 Juli 2009 | Nederland, Amersfoort

Het is heerlijk om hier in Kathmandu te zijn. De reis ging goed, de ontvangst door Martine en Lobsang en 6 maanden oude Pema geweldig, mijn appartement super. De regenbui die vanavond viel is verfrissend. Wel een beetje hard trouwens, ikwerd ereg nat in de 100 meter van het restaurant naar het hotel. Jammer van de muggen, ik zal op zoek gaan naar mijn antimuggenspul. Morgen dan, want ik ben flink verreisd en heb ernstig behoefte aan slaap.

Het afscheid op Schiphol was goed, al heb ik heus wel wat tranen gelaten. Ook bij aankomst in Nepal trouwens: het voelt zo goed om hier terug te zijn, maar zo raar om alleen te zijn. Gelukkig komt de Hans, over nog 72 dagen. Ongeveer.
Ik ga slapen, het is hier al bijna kwart voor 10. Binnenkort volgt er meer nieuws!
Liefs voor allemaal. Marcelin

Veel succes daar.
    X

• 23 Juli 2009 - 18:19

Ria:

joehoe, je bent er! HEERLIJK en fijn die eerste indruk
    x

• 25 Juli 2009 - 04:44

Marouska:

lieve marcelin
    heel veel succes de komende tijd..voor je het weet ben je gewend, je gaat vast een geweldige tijd tegemoet!
    ga je verhalen zeker lezen, dikke zoen

• 25 Juli 2009 - 21:15

Alexander:

Veel succes en ik kijk even regelmatig op je site,

gr, alexander

• 26 Juli 2009 - 17:13

Buuf Jael,buuf Lon:

Hoi marcelin!!!

Wat fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Nu ben je er al ff. We zijn erg benieuwd naar je avonturen!!!
    Groetjes lonneke en jaël!!

• 26 Juli 2009 - 17:21

Ina:

Hoi marcelin

heel veel succes en ik wacht op je volgende verslag ben erg benieuwd
    gr ina

Marcelin

Ik ben Marcelin ter Horst. Sinds 2005 bezoek ik Nepal jaarlijks, vooral vanwege de prachtige bergen waar ik al heel wat trekkings heb gemaakt. Via vrienden ben ik ook betrokken bij meerdere projecten voor kinderen met en zonder beperking. Zo ben ik steeds meer betrokken geraakt bij Nepal en vooral bij de bewoners van Nepal.

Actief sinds 31 Jan. 2009