Geen vrijgezel meer - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu Geen vrijgezel meer - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marcelin Horst - WaarBenJij.nu

Geen vrijgezel meer

Door: Marcelin

Blijf op de hoogte en volg Marcelin

05 Oktober 2009 | Nepal, Kathmandu

En ineens is Hans er. Al die weken ben ik, naast al het werk enzo, bezig geweest met izjn komst. Zaterdag toog ik achterop de motor naar het vliegveld om hem op te halen. Ik had al ruimte gemaakt in mijn appartement, want ook Hans had wel wat spulletjes bij zich, 35 kilo om precies te zijn. Boerenkool met worst voor Sherpaland, dropjes voor Martine, stroopwafels en hagelslag. Er zit heel veel hagelslag in een pak, dat zie je vooral als het los door je hele tas zwerft omdat het pak kapot is gegaan.
Gisteren hebben we gelijk al een wandeling gemaakt, langs mijn werk en door naar de kloosters van Kopan en Phulari. Samen met Ria en Geeske die afgelopen zaterdag hier aan hun reis van een half jaar zijn begonnen. Morgen gaan we met z'n 4en naar Nagarkot, van de bergen genieten. Van de verdere ontwikkelingen houd ik jullie op de hoogte!
Liefs Marcelin

• 05 Oktober 2009 - 05:43

K@rin:

geniet er onwijs van! voor je t weet...

• 05 Oktober 2009 - 13:22

Bregje En Frederiek:

Beste Marcelin,

wij komen per toeval op je site terecht. Wij gaan 18 oktober richting Maitri-Griha om 6 weken een handje te helpen en mogelijke fysiotherapie te geven. We vonden het ontzettend leuk om je verhalen te lezen, en vroegen ons af of je nog tips hebt voor ons betreft Maitri-Griha en Nepal. Misschien weet je iets over onderdak voor ons daar? En weet je toevallig of er makkelijk gepint kant worden in Nepal?

Geniet van jullie reis,

groetjes Frederiek en Bregje

• 05 Oktober 2009 - 13:22

P.s:

Frederieklooye@hotmail.com

• 07 Oktober 2009 - 20:23

Linette:

Lieve Marcelin,
    Wat vliegt de tijd, wat ben je al weer lang weg, wat heb je al enorm veel meegemaakt, ervaren, gezien, gevoeld en prachtig beschreven!
    Heel boeiend en inspirerend om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken!
    Geniet van de tijd daar samen met Hans!!
    Dikke x vanuit een overgeregeld, verzorgd, verwent en herfstachtig Nederland. Linette

Marcelin

Ik ben Marcelin ter Horst. Sinds 2005 bezoek ik Nepal jaarlijks, vooral vanwege de prachtige bergen waar ik al heel wat trekkings heb gemaakt. Via vrienden ben ik ook betrokken bij meerdere projecten voor kinderen met en zonder beperking. Zo ben ik steeds meer betrokken geraakt bij Nepal en vooral bij de bewoners van Nepal.

Actief sinds 31 Jan. 2009